marți, 11 februarie 2014

Alimente care reduc colesterolul

Colesterolul este o problema din ce in ce mai intalnita in societatea actuala datorita in principal alimentatiei nesanatoase si a stresului permanent la care sunt supuse aproape toate persoanele.

Exista insa anumite alimente care ne ajuta sa ne mentinem un corp in forma maxima chiar daca manancam pe fuga. Alegand produsele potrivite vei avea energia necesara de a rezolva toate problemele, fara senzatia de epuizare. In plus, vei reusi sa-ti pastrezi constanta greutatea.

*Mere, struguri , capsuni , fructe citrice . Aceste fructe sunt bogate in pectina , un tip de fibre solubile , care reduce LDL 

* Ovaz . Un prim pas usor pentru imbunatatirea nivelului de colesterol - un castron de fulgi de ovaz pentru micul dejun. Adaugati o banana sau cateva capsuni. Nutritionistii recomanda obtinerea 20 la 35 de grame de fibre pe zi , cu cel putin 5 pana la 10 grame provenind din fibre solubile

* Uleiuri vegetale. Folosind uleiuri vegetale cum ar fi floarea soarelui , cocos, in, struguri si altele in loc de unt si untura precum si scurtarea pregatirii termice la gatit ajuta la valori LDL mai mici .

*Soia. Consumul de soia si produsele alimentare obtinute din acestea , cum ar fi tofu si laptele de soia , a fost o data ca o modalitate pentru scaderea colesterolului. Consumand 25 de grame de proteina de soia pe zi ( 250 gr de tofu sau 2 1/2 cani de lapte de soia ) poti reduce LDL cu 5% pana la 6 % .

*Cereale integrale! Studiile au aratat ca cerealele integrale pot reduce nivelul de colesterol si veti pierde in greutate, evitand formarea "colaceilor" din jurul burtii.

*Consumati fasole! Un studiu recent a aratat ca persoanele care au probleme cu colesterolul si tin o dieta care sa contina si fasole isi pot reduce nivelul de colesterol la jumatate.

* Fructe cu coaja lemnoasa. Studiile arata ca migdale, nuci , alune si alte fructe cu coaja lemnoasa consumate sunt foarte bune pentru inima . Consumul de cateva nuci pe zi poate scadea LDL usor.

*Consumati afine! Afinele contin un antioxidant puternic, denumit Pterostilbene, care poate ajuta la scaderea colesterolului. Afinele pot fi mancate ca o gustare intre mese.

*Peste gras.Consumul de peste de doua sau de trei ori pe saptamana poate reduce LDL.Grasimile Omega-3 reduc trigliceridele din sange si protejeaza , de asemenea, inima la prevenirea debutului de ritm cardiac anormal .

*Suplimente de fibre. Suplimentele ofera modul cel mai atragator si comod pentru a obtine fibre solubile . Doua lingurite pe zi de psyllium , furnizeaza aproximativ 4 grame de fibre solubile .

*Antioxivita este un produs 100%natural, romanesc, un antioxidant puternic extras din samburi, pielite si rahis de struguri care accelereaza epurarea colesterolului sanguin si mentin buna functionare a sistemului cardio-vascular.

Un regim alimentar care este axat pe fructe, legume , fasole , nuci, corelat cu un program regulat de exercitii fizice este bun pentru intregul organism, nu doar pentru reducerea nivelului de colesterol :
Se pastreaza tensiunea arteriala sub control ;
Mentine arterele flexibile;
Este bun pentru oase;
Sanatatea aparatului digestiv;
Si nu in ultimul rand mentine sanatatea mintala !