duminică, 18 ianuarie 2015

Ce sa mancam pt o piele si un par de invidiat

Vrei o piele tanara, radiind de sanatate si un par stralucitor? Adauga la masa ta alimentele de mai jos!

Poti cumpara orice crema hidratanta, exfoliant, iti poti face tratamente hand-made, dar daca dieta ta te submineaza, aceasta se va vedea cu prisosinta pe piele, par si unghii.


Cu toții am auzit de faimosul ulei de peste pentru par stralucitor, sau de fructe proaspete si legume pentru o piele elastica si fara riduri, asa ca o sa va descriu mai jos TOPUL alimentelor ce va vor ajuta sa aveti o piele frumoasa si sanatoasa, impreuna cu o stare de optimism, atat de importanta in lumea asta grabita.

SPANACUL

Aceste frunze verzi inchis sunt bogate in betacaroten, un antioxidant super-cautat, care ajuta la repararea celulelor pielii. El da pielii o stralucire tinereasca si in acelasi timp previne imbatranirea ei. De asemenea, este plin de luteina, potasiu, fibre si acid folic, care ajuta la repararea ADN-ului cu rol de  refacere a  celulelor pielii deteriorate de soare si iti protejeaza  pielea de cancer.

NUCILE
Nucile sunt bogate in acizi grasi omega 3, care au capacitatea de a mentine pielea supla, fiind bogate in vitamina E si biotina. In plus fața de protecția pielii, conținutul de biotina din nuci pastreaza culoarea parului, il mentine lucios si bogat, promovand cresterea parului sanatos.

Avocado
Are proprietati antioxidante puternice, ajuta la cresterea nivelului colesterolului bun din organism, protejeaza celule sanatoase ale organismului de actiunea radicalilor liberi prin fitonutrientii furnizati(polifenol si flavonoizi).



SOMON
Somonul contine omega-3 acizi grasi, care hidrateaza pielea si ii pastreaza supletea. Somonul are din plin vitamina D – responsabila pentru cresterea de par sanatos, continut ridicat in seleniu - un mineral care ajuta la protejarea parului si a pielii de arsurile solare. Daca nu iti place somonul, incearca stridii, care sunt bogate in zincUn deficit de zinc poate duce la pierderea sau subtierea parului .

CARTOFII DULCI
Cartofii dulci sunt o mare sursa de beta-caroten pe care corpul tau o transforma in vitamina A. O lipsa de vitamina A, o vei regasi prin  senzația de mancarime si  matreata.

MIGDALELE
Migdalele sunt pline de vitamina E si sunt bogate in grasimi mononesaturate, care sunt grasimi "bune", cunoscute pentru scaderea colesterolului si menținerea membranelor celulare puternice si intacte, aceastea fiind esențiale pentru menținerea aspectului sanatos  al pielii.

LINTE
Aceasta  leguma destul de necunoscuta si neapreciata la justa valoare la noi in tara este  plina de proteine, fier, zinc, si biotina.

KIWI
Kiwi este un fruct plin de antioxidanti, care sunt o sursa excelenta de potasiu si vitamina C. Ambele sunt utile pentru prevenirea ridurilor.

AFINELE
Vitamina C prezenta din plin in afine aceste fructe micute si delicate  le face un super– nutrient.Vitamina C este absolut necesara pentru circulația de la nivelul scalpului si sprijina vasele de sange mici care hranesc foliculii. Prea puțina vitamina C din dieta ta poate duce la ruperea parului.

CATINA
Concentratia mare de  omega-7 din catina fac un  par si unghii puternice, alaturi de cresterea imunitatii.


APA
Consumul de apa este unul dintre cele mai importante lucruri simple pe care le poti face pentru o stare buna de sanatate. Apa mentine corpul hidratat.
Capacitatea sa de a hidrata pielea este atat de importanta, incat dupa doar o singura zi fara apa suficienta are un efect vizibil (neplacut din pacate) asupra aspectului pielii. Daca preferi in prezent alte bauturi in loc de apa, incearca totusi sa bei apa  mai multe pahare in fiecare zi, timp de o saptamana. Pielea ta va aparea mai tanara, mai luminoasa si hidratata

 Adversarul pielii: ZAHARUL
Consumul de zahar provoaca riduri si piele obosita. Acesta aduce  daune in productia de  colagen si elastinacu rol in mentinerea  pielii fine si tinere.


Desigur, parul tau e mai mult decat conceptul “esti ceea ce mananci”. Nu exista vreun  ingredient magic care sa iti intinereasca pielea daca stilul tau de viata include fumatul, zaharul sau  consumul de alcool zilnic.Dezechilibrele hormonale si insuficienta somnului poate afecta, de asemenea, modul in care parul si pielea ta arata si cum te simti.

Incearca  sa introduci in dieta alimentele de mai sus, alaturi de plimbari in aer curat, o multime de exercitii fizice, precum si un bun regim de ingrijire a pielii si vei vedea in scurt timp diferenta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu